Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Kort uppdatering

Kategori: Allmänt

Igår var en dag full av intryck för Amanda. Vi träffade stora delar av både min och Jons familj. Lillan var helt slut efter det och glömde i princip bort att äta. Från att äta var tredje timma så tog det sex timmar innan hon ville ha käk. Det låter väl toppen i mångas öron men när brösten är redo var tredje timma så är de sprängfyllda när det gått sex timmar istället. Som jag skrivit tidigare då bryter hon sina rutiner så fort man tycker att man har koll på läget. 

Idag är inget inplanerat. Jag ska köpa mig lösgodis. Jag har längtat sen i fredags men det har inte blivit av pga olika anledningar. Idag finns inget som stoppar mig. 

Btw. Första veckan i mars så har jag bestämt mig för att vara i Karlstad. Jag vill försöka träffa så många som möjligt. Någon som vill bestämma en date redan nu?

Om några timmar landar min familj i Thailand. Själv ska jag försöka få en timmes mer sömn innan det ät dags för kaffe och frulle. Här går vi inte upp för tidigt i onödan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: