Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Två sportbhar och Dolly Parton

Kategori: Allmänt

Jaha där försvann texten jag hade skrivit.

Imorgon bär det iallafall av mot Skåne och svärisarna. Ska bli skönt att komma bort och få lite semester. Ska njuta järnet och bara va!

Sen har jag slutat att amma också. Det var det kapitlet avslutat. Lillan bestämde sig för att föredra gröt och frukt istället för bröstet. Det blev ett väldigt abrupt slut och därför har jag fått rekommendationen att använda sportbh. Än så länge verkar det fungera bra. Det ska avstanna mjölkproduktionen plus att jag ska pumpa endast vid behov så ska allt lösa sig. Det betyder att i min packning är det bröstpumpen som står högst på listan. Jag vill helst undvika att se ut som Dolly Parton på Midsommarafton även om karln troligtvis hade gillat det ;-).

Hoppas alla får en fin Midsommar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: