Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Why!?!?

Kategori: Allmänt

Varför kan inte min bebis sova på nätterna som alla andra bebisar?! 

Jag får en bra natt i veckan ungefär. Den här natten känns riktigt jobbig. För en gångs skull så gick jag och la mig senare och spenderade lite tid med familjen. Det kan man tydligen inte för nu har jag knappt fått två timmar sammanhängande sömn. Det värsta är att jag blir på så dåligt humör. Not even coffe can save me... 

Ok. Jag ger upp, snart är det mannen som får ta över. 

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Jag lovar, alla barn sover inte bra på nätterna. Min unge här hemma har inte kommit in i någon superbra nattrutin ännu, och hon är snart ett år! Det har blivit mycket bättre sen hon började äta riktig mat och aktivera sig mer, men vi har haft uppvak från 5-15 gånger per natt ibland när hon var i Amandas ålder. Vet hur det känns!
    Vill ej skrämma dig med att inte min bebis sover så bra trots åldern men ville bara säga att du inte är ensam och att det ändå är väldigt få barn som sover bra på nätterna från första början. Jag och min sambo har slutat prata om hur jobbiga nätterna är för man blir bara deppig. och det funkar faktiskt, iaf med humöret!
    Heja och massa pepp! Det kommer bli bättre!

    Svar: Vad skönt att höra att inte alla barn är mönsterbarn. Nu får jag ca en bra natt i veckan och det har jag märkt att man klarar sig på. Grattis förresten till giftermålet 😀.
    Therese

    2014-04-23 | 12:12:34

Kommentera inlägget här: