Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Jag har döpt om min blogg!

Kategori:

Livet med migrän... deprimerande? Helt klart, men det har blivit en stor del av mitt liv.

Tanken är att använda bloggen som en dagbok för min migrän. Jag har egentligen aldrig dokumenterat hur jag känner mig vid nigränanfall eller vad som triggar det. Detta ska det bli ändring på. 

Status denna veckan:

Måndag - migrän efter lunch
Tisdag - migrän efter lunch

Oklart vad som triggade det men får migrän måndag och tisdag 99,9% av gångerna. 

Torsdag morgon - vaknade med huvudvärk, början till migrän men lyckades sova bort det. 

Fredag - fick en tid hos en naprapat för att justera rygg och nacke. Ska tillbaka nästa vecka igen. Hoppas såklart på underverk. 

Imorgon är det helg och då ska jag bara vila i den mån det går med en 2,5 år gammal liten tjej hemma. 

Status kommer såklart jag får ett nytt nigränanfall vilket troligen blir på måndag men som vanligt håller jag tummarna för att slippa.

#migrän #levamedmigrän

Kommentarer


Kommentera inlägget här: