Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Jag är en sån periodare

Kategori:

Tänkte blogga lite igen. Vi får väl se hur länge intresset finns kvar denna gången.

Imorgon ska jag och Amanda på 1-årskalas för hennes lilla kompis Benjamin. Innan dess ska vi träffa min moster och extra moster. De är i sthlm så då får man passa på att ses. 

Söndag är också bokad. Hej vad upptagen man blev helt plötsligt. Skillnaden är att så fort det är vardag igen så är det tomt i schemat. 

Börjar längta tillbaka till jobbet. Känns bra. Det kommer bli som semester att börja jobba igen. Kunna äta i lugn och ro, gå på toa helt själv och aktivera hjärnan lite. Just nu består mina tankar av bajsblöjor och barnmat. 

Klockan är inte mer än kvart över åtta men jag är helt slutkörd. Tänk att en tjej på tio månader kan köra slut på en. Skönt med natten snart :-).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: