Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

jo rå men asså

Kategori:

Hej och hopp. Känner för att skriva lite i bloggen. Det var ett tag sen men har fått inspiration från min kompis Cissi som börjat blogga. Det är ju faktiskt himla kul att läsa vad vännerna gör på dagarna även fast man bor 30 mil bort.

Vad är då det senaste med mig kan man fråga? 
Jag jobbar igen efter att ha varit mmammaledig ett år. Vilket känns skitkul. I skrivandets stund så är jag hemma från jobbet. Är förkyld som få och fick någon virusinfektion i förra veckan som gjorde mig mer eller mindre sängliggande. Planen är dock att gå till jobbet imorgon. Älskar ju mitt jobb så hoppas hoppas att jag blir bättre under dagen. 

Idag ska det iallafall kollas på tapeter. Min minimala Walk in closet ska inredas :).

Några åsikter?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: