Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Babymassage

Kategori: Allmänt

Det är vi inbokade på imorgon. Det ska bli riktigt kul att gå på det. Jag kan behöva lite knep för att få lillan att komma ner i varv. Ni som träffat henne vet att hon är lite av en duracell kanin. 

Jag insåg under dagen att jag bokat lillans dop fyra dagar efter att hon fått sitt andra vaccin. Jag hoppas verkligen hon inte reagerar nåt denna gången. Sist bråkade hennes mage mer än vad vaccinet gjorde så hoppas att det är inget som lite alvedon kan bota. 

Imorn ska förresten vi inviga en hoppgunga hemma. Jag hittade en på Blocket som verkade bra. Jag köpte en Bumbo sittstol till henne för ett tag sen som inte riktigt funkat som jag tänkt. Tror minsann att jag ska sälja den. Tänk vad mycket prylar man kan köpa till en liten bebis. Vid ett eventuellt syskon konmer prylar att inte stå med på saker att köpa in. 

På lördag ska vi spendera dagen i husvagn, spännande! Första dagen som spenderas utomhus.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: