Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Jag har fått nya fårskinnstofflor av min man!

Kategori: Allmänt

Vi hade en riktigt tuff natt för någon dag sen och då kom min man hem med semlor och vaniljhjärtan för att pigga upp mig. Det är verkligen de små gesterna som räknas och det värmer i hjärtat. Mina fårskinnstofflor fick jag spontant då han tyckte jag behövde nya. Jag hade ett par rosa som jag inte ens vet hur gamla de är. Nu har jag ett par nya i kamelfärg, sååå fina. 
Inatt hade vi en fantastisk natt. Vaknade tom kl två och var pigg och då hade jag fått sova i fyra timmar i sträck. Nytt rekord!!! Amanda vaknade en timme senare och ville äta, därefter somnade hon om på störten. Dessa nätter är få men de är dom som håller en vid liv. 

Inatt hade vi nattgäster men det kräver ett eget inlägg. Vi har haft en jättemysig helg med alla mina syskon, deras respektive och Amandas kusiner. En liknande helg måste vi bara ha igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: