Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Jag är beredd

Kategori: Allmänt

Jag bloggar dåligt, jag vet. Det är för att det inte händer så mycket. Bra och dåliga nätter som varvar varandra har blivit vardag. Vi tar vår dagliga promenader och busar under mobilerna i sängen och på skötbordet. Det är väldigt nära till skrattet nu. Hon är väldigt go och ler massor så nu längtar jag verkligen till första skrattet. 

Just nu förbereder jag mig mentalt på en tuff natt. Lillan går som en spratteldocka och jag försöker få henne att komma ner i varv så man kan få lite sömn inatt. Det är helt klart och tydligt att vi fått en bestämd dam. I hemmet är det Amandadiktatur som gäller. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: