Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Hur kan man vara så glad?

Kategori: Allmänt

Jag tror inte att jag hade varit så glad om jag var tvungen att äta var tredje timma och bli bytt på. Det blir dock vår lilla tjej. Hon ler mot en och försöker gå en att prata. Min taktik på nätterna är dock att vara tråkig så hon vill sova. Än så länge funkar det. Varför jag sitter och skriver kvart i fyra på morgonen är för att Amanda ska somna om ordentligt. Hon har blivit himla lättväckt och vaknar när jag tar henne från famnen till hennes säng. Ibland går det bra ibland inte. Mornarna kommer fort när hon inte kan somna om. Som tur är så vet jag att hon alltid tar en längre nap på förmiddagen så saknar man lite sömn i kroppen så kan man ta igen sig då. Nog om sömn, nu ska lillan flyttas över till sin säng. 

Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: