Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Saker dom gör mig frustrerad

Kategori: Allmänt

Bvc- magen blir bättre efter tre månader. Amanda är fyra månader och äter både magdroppar och minifom. Så bullshit är min kommentar just nu. 

Barn som sover- jädrigt provocerande när man frågar mammorna i sin mammagrupp hur deras små sover om nätterna och får svar att de somnar av sig själv och sover hela nätter. För mig har detta hänt två gånger under fyra månader. 

Man kan säga att för lite sömn gör att den vanliga censureringen man har av sig själv försvinner med råge. Don't mess with me right now! 

Just nu är jag min egna cheerleader. Heja heja! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: