Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Kroppen man sitter i

Kategori: Allmänt

Många inlägg jag gör nu handlar om graviditeten. Jag tror att det temat kommer vara störst nu ett tag framöver.

Idag kommer päronen hem efter två veckor på Mallorca. De kommer troligtvis vara bruna som pepparkakor och själv är jag blek som aldrig förr. Detta året var inte rätt år att ha semester i augusti.

Idag fick jag uppleva en annan del av graviditeten, näsblod. Jag som aldrig blödit näsblod innan blev ganska chockad. Efter att jag googlat ganska snabbt om det så insåg jag att det är relativt normalt. Nu känner jag mig mer lugn men en graviditet gör verkligen att man upplever andra sidor av sig själv och kroppen man sitter i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: