Ett liv med migrän

Mamma till en liten tös född 2013. Njuter av att vara mamma och bloggar om allt runtomkring det nya livet. Uppmärksammar migrän vilket jag drabbas av flera gånger i veckan.

Aug. 01, 2013

Kategori: Allmänt

En dag kvar sen går jag på semester! Imorn är sista dagen sen har jag tre veckor utan arbete. Känns helst fantastiskt eftersom jag inte varit ledig sen förra augusti. Jag har räknat ut att efter min semester så återstår bara 12 veckor innan jag går på mammaledighet. Som jag längtar till att vara hemma ett år med vår tjej är helt otroligt. Att kunna vara ledig så länge är ändå ett fantastiskt privilegium vi har i Sverige.
Ett av mina mål under semestern är ialf att spendera massa tid med mina brorsbarn. Längtar så mycket efter dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: